Na začátku semináře byl přítomným vznesen dotaz, zda mají zájem spíše o elektronické formulář nebo interaktivní výpisy. Protože byl mnohem větší zájem o elektronické formuláře, upravili jsme program tak, aby se větší část semináře týkala právě jich.
Po krátkém úvodu, ve kterém jsem pojednal moderním způsobu komunikace společnosti se svými zákazníky (tzv. B2C komunikace), jsme se věnovali ukázkám elektronických formulářů. Jednak jsme představili vlastnosti a schopnosti formulářů, tak jsme lehce zabrousili do jejich vývoje. Na přání účastníků jsme se věnovali i jejich zpracování v definovaném workfollow (ADEP WorkSpace). Poté následovala krátká přestávka.
Po skončení přestávky přišly na řadu interaktivní výpisy - bylo zřejné, že účastníky zaujaly více. Důvody byly dva:
- Technologie interaktivních výpisu je atraktivnější téma týkající se "obyčejných lidí".
- Interaktivní výpisy jsou relativně nový, veřejnosti málo známy koncept.
Poslední zkrácená část se věnovala produktu stojícím na pozadí výpisů a formulářů - Adobe Digital Enterprise Platform. Ukázali jsme si jeho prostředky pro řešení bezpečnosti, workfollow, komunikace a další.
Na závěr semináře proběho tradiční hodnocení semináře účastníky s následným slosováním o drobné dárky. Podle ohlasů většiny návštěvníhů se seminář velice líbil a přinesl jim mnoho zajímavých informací v podobě živých ukázek i přínosných teoretických informací.
Žádné komentáře:
Okomentovat